Možnosti dopravy magnetů na lednici

Doručení PPL


PPL patří mezi dopravce, který přiveze balík přímo k Vám domů nebo doručí zásilku do smluveného výdejního místa (PPL ParcelShop). PPL obvykle doručuje zásilky v časovém rozmezí 8-17 hodin, v den doručení budete předem informováni e-mailem či SMS zprávou.

Ve spolupráci s PPL nabízíme dva způsoby dodání zásilek. Využít můžete doručení až domů, kde převezmete balík od kurýra, nebo si zásilku necháte zaslat na nejbližší pobočku ParcelShop. Uvedené způsoby dopravy se liší cenou, způsobem dodání i dobou doručení.

Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Vyhledání zásilek na webu PPL
Informační linku přepravce: 225 331 500


Čas doručení obvykle sděluje řidič SMS zprávou nebo voláním na vámi uvedený kontaktní telefon. Pakliže nebudete zastiženi na doručovací adrese, přepravce automaticky ponechá zásilku na nejbližším PPL ParcelShopu, kde si ji můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů. O uložení zásilky budete bezprostředně informováni.

Při doručení zboží můžete uhradit dobírku v hotovosti nebo platební kartou. Dle naších dlouholetých zkušeností se přibližná doba dodání pohybuje mezi 1 až 2 dny. Veškeré zásilky doručované PPL jsou pojištěné a dají se sledovat na webových stránkách dopravce.

Pokud Vám u společnosti PPL nevyhovují časy rozvozu zásilek a nechcete čekat na řidiče, můžete si vyzvednout balíček v nejbližším ParcelShopu PPL. Službu zpravidla zajišťují smluvené prodejny či místní provozovny, které vedle běžné činnosti umožňují příjem a výdej zásilek PPL. Jednoduše si vyberte z více než 2 800 výdejních míst to, kam bude zásilka v nejbližších dnech doručena.

Zásilku vyzvednete v běžné otevírací hodině Vámi vybraného PPL ParcelShopu (zpravidla fungují také o víkendu). Osobní odběr zboží může provést libovolná osoba, která se prokáže jedinečným PINem, určeným k převzetí zásilky (obdržíte e-mailem nebo SMS zprávou).

Upozorňujeme, že některé PPL ParcelShopy nejsou vybaveny platebním terminálem. Mapu všech PPL ParcelShopů včetně podrobných informací o pobočce najdete zde.



Doručení Zásilkovna


Zásilkovna patří mezi oblíbené a ověřené dopravce s vysokým počtem výdejních míst po celé České republice. Svoji popularitu si Zásilkovna vysloužila nejenom díky kvalitním službám, ale i díky velmi příznivé ceně dopravy, kterou preferuje valná většina zákazníků.

Kromě běžných výdejních míst můžete u Zásilkovny využít i samoobslužné výdejní Z-BOXy s okamžitým vydáním zboží bez front, které fungují 24 hodin denně, 7 dní v týdnu!

Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Vyhledání zásilek na webu Zásilkovny
Informační linku přepravce: 216 216 516


Zásilkovna umožňuje osobní převzetí objednaného zboží na více než 5 500 výdejních místech po celé České republice. O doručení balíčku na výdejní místo budete informováni e-mailem a SMS zprávou, kde zároveň obdržíte PIN pro vyzvednutí zásilky. Balíček je na výdejním místě uložen po dobu 7 kalendářních dnů.

Zásilku si vyzvednete v obvyklé otevírací hodině vámi vybraného výdejního místa, které zpravidla fungují také v sobotu i neděli. Výdejní místa Zásilkovny zajišťují smluvní provozovny, které vedle běžné činnosti umožňují i příjem a výdej zásilek.

Upozorňujeme, že některé pobočky Zásilkovny nemusí být vybaveny platebním terminálem a mohou přijímat v případě dobírky pouze hotovost. Mapu všech výdejních míst včetně podrobných informací o pobočce najdete zde.

Dle našich zkušeností se obvyklý termín dodání objednaného zboží přes výdejní místo Zásilkovny pohybuje přibližně 1 až 3 pracovní dny.



Doručení česká pošta


Česká pošta patří mezi tradiční dopravce s dlouholetou tradicí. Zásilky doručují přímo na poštovní adresu v rámci České republiky v pracovních dnech mezi 8 - 16 hodinou (ve vybraných lokalitách až do 20 hodin). V den doručení Česká pošta u některých typů zásilek informuje o doručení e-mailem nebo SMS zprávou (neplatí pro obyčejné zásilky).

Ze široké nabídky typů poštovních zásilek nabízíme doručení obyčejnou zásilkou, doporučenou zásilkou nebo vyzvednutí zásilky v Balíkovně. Uvedené způsoby dopravy se vzájemně liší cenou, způsobem dodání, ale i dobou doručení.

Pro bližší informace o stavu nebo termínu doručení Vaší zásilky můžete využít:
Vyhledání zásilek na webu České pošty
Informační linku přepravce: 800 104 410


V případě, že chcete ušetřit na poštovném, máme pro vás možnost zaslání zásilky v obyčejné obálce. Zboží dostanete přímo do schránky, nemusíte tedy chodit na poštu a prokazovat se dokladem totožnosti. Abychom mohli snížit cenu poštovného na minimum, museli jsme maximálně ubrat na hmotnosti a ceně zboží - těžké, drahé a rozměrné zásilky nelze obyčejnou zásilkou poslat. O nemožnosti expedice jste informování v košíku.

Obyčejné listovní zásilky nejsou pojištěny, nelze je vyhledat ve sledování zásilek, hrozí jejich ztráta nebo zničení obsahu z důvodu dlouhého transportu a nelze je reklamovat. Nízká cena doručení zásilky je vyvážena vysokým RIZIKEM a VELMI DLOUHOU dodací lhůtou, která je přibližně 2-10 pracovních dní.

Je jen na vás, zda si zvolíte tento druh zásilky, neboť nízká cena s sebou přináší určitá rizika:

  • zásilky nejsou evidovány v poštovním systému - nelze je tedy ani reklamovat, ani dohledat
  • není garantovaná doba dodání - doručení může trvat i dva týdny
  • obsah se může poškodit - v případě, že se obálka nevejde do schránky, pošťák ji třeba přehne
  • možné riziko ztráty - obyčejná zásilka se může po cestě zatoulat (stačí drobná chyba v adrese) nebo vám ji někdo může zcizit z poštovní schránky (velká obálka se do schránky většinou nevejde)
  • případnou škodu nelze vymáhat - volbou obyčejné zásilky přebírá veškerá tato rizika kupující na sebe (viz. obchodní podmínky)

Využijte cenově dostupnou službu přepravní společnosti Česká pošta a nechte si doručit balík do vašich rukou. Využijte dodání zásilky na konkrétní adresu v rámci celého území České republiky.

V případě, že nebudete zastiženi na doručovací adrese, bude zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty po dobu 10 kalendářních dnů, případně se můžete domluvit na opětovném doručení v jiném termínu. O tomto stavu jste vyrozuměni doručovatelem vhozením oznámení o uložení zásilky do vaší poštovní schránky.

Podle našich zkušeností se doba dodání balíku až domů pohybuje v rozmezí 2-5 pracovních dnů.

Nechte si zaslat balíček na nejbližší pobočku České pošty, která disponuje specializovanou přepážkou Balíkovny. Výhodou je možnost přednostního přístupu k přepážce, kde si zásilku vyzvednete bez dlouhého čekání ve frontě. V případě dobírky lze na poště platit v hotovosti nebo platební kartou. Balík v balíkovně je standardně uložen po dobu 7 dní, které můžete prodloužit na 15 dní.

V okamžiku přijetí balíku na vybranou pobočku České pošty obdržíte e-mailem nebo SMS zprávou informaci o termínu vyzvednutí. Na pobočce pošty zadáte do vyvolávacího systému číslo balíku (případně načtete čárový kód přímo z mobilního telefonu) a zásilku si přednostně vyzvednete.

Při doručení zboží na pobočku Balíkovny se dle naších zkušeností pohybuje doba dodání kolem 1-3 pracovních dnů.

  • Výdejní místa Balíkovny najdete na vybraných poštách nebo u externích partnerů České pošty. Kompletní seznam všech Balíkoven s vyvolávacím systémem najdete zde.

  • Doprava od 39 Kč

    Pro všechny obyčejné zásilky

    Do čtyř pracovních dnů

    Magnetky vyrábíme a expedujeme rychle

    Kvalitní fotopapír

    Tiskneme na polomatný fotopapír

    Magnetická fólie

    Používáme pružnou magnetickou fólii